Gå til innhold

Hva skal babyen i deres mage hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på mange svar!

Jentenavn er vi faktisk enig om :) Men det er ikke helt lett med guttenavn.

Jeg liker godt Eliah, Even, Isak....

Mannen liker best Martin. Men jeg syns det er litt "hardt" i uttale, i og med at vi skarrer på r'en :)

Fra før har vi Noah :)

Kom gjerne med masse forslag til oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! =)

vår lille tass skal hete Theo Alexander =) og han kommer forhåpentligvis på termin 29 november, eller litt før! :D Noah er kjempe fint navn, det tenkte vi også på, men har en venninne som tok det først!

Skrevet

Vår lille fyr skal (mest sannsynlig) hete Ask :)

Martin er også fint da, det heter mannen min ;)

Skrevet

Nå i kveld begynte vi å snakke om David. Og så har vi tenkt på Rebecca en stund.

Er jo veldig glad i Eliah, men det kan bli litt tungt å si: Noah og Eliah, mye vokaler etter hverandre der. Og kanskje de er litt for like også? Eller?

Skrevet

Theo syns jeg er fint!

Ask syns jeg er et tøft navnevalg. Selv har jeg ikke noe forhold til det navnet, men tenker at det er et sterkt navn!

Skrevet

8 uker igjen og fortsatt ingen anelse! Noen navn liker vi, men fordi de kan oppfattes som oppkalling av den ene sida av slekta og mannen hele tida har sagt vi skal ha dobbeltnavn, så føler vi et visst press for å bruke noe fra den andre sida også - og de navnene liker jeg ikke så godt :(

Skrevet

Jente : Inger ( men mellomnavn sliter vi max med)

Gutt : Emil Richard..

men det ser ut som det er jente som gjemmer seg inni der..

Skrevet

Kjempefine navn dere har tenkt på!:)

Hvis det hadde vært en gutt i magen hadde det nok blitt en liten Matheo. Men det er en jente og hun skal hete Emilie eller Linnea<3

Skrevet

Vi har en liten Mathias eller Arian i magen <3

Jentenavn så synes jeg Emmelin og Ada Sofie er ganske fine navn :)

Skrevet

Vi har en jente fra før som heter Emilie, hun skulle egentlig hete Alexandra, Victoria eller Madeleine hvis hun var en jente og Daniel eller Christopher hvis hun var en gutt.

I løpet av svangerskapet drømte jeg at jeg hadde fått en jente som het Emilie og Emilie likte vi både mannen min og jeg. Likevel tenkte vi på Ida etter at hun kom ut.

Denne gang vet vi at vi får en gutt. Han skal hete Nichlas. Dette navnet kom også ved drøm, men denne gang av mannen min.

Navn vi tenkte på før drømmen var Linus, Daniel, Christopher, Christian, Philip og Markus.

Skrevet

Vi har Ida fra før,

vi tror det blir Nora denne gangen.

Men vi liker Linnea og Rikke også. Rikke blir litt på kollisjonskurs med etternavn, men hvis hun kommer ut med rødt hår, så blir det Rikke:o)

Skrevet

hun her skal hete Sara Emilie :) Om det skulle komme en gutt istedenfor vil samboer at han skal hete Benjamin. men vet ikke helt :)

Skrevet

Matheo. Om jordmor skulle ha tatt feil kjønn, blir det Mathea.

Skrevet

vi har Nora sammen fra før og nå kommer det en Hedda. gubben har en jente fra tidligere ekteskap som heter Anny :-)

alle har mellomnavn Nora Eline, Anny Olianna og Hedda margrethe. alt er oppkalling etter beste og oldeforeldre :-)

Skrevet

Her har vi Ayleè og når hun nå blir storesøster blir det enten til Tilde eller Storm-Keino :D Det er de navnene vi har kommet frem til så langt.

Vi har også en liten finger på Ravn og Loke på gutt og Ragni på jente.

Skrevet

Snuppa mi i magen skal hete Andrine. Og har ei datter fra før av som heter Thea.

Skrevet

alexander :)

Skrevet

Jeg venter en liten Lasse :)

Ennå usikker på om jeg skal ha mellomnavn - men da blir det i tilfelle:

Lasse Christoffer

Skrevet

Snuppa vår skal hete Ingrid Andrea, hadde det vært gutt ville det blitt Mathias eller Markus.

Skrevet

Her er det mest sannsynligvis ei lita Mari som kommer. Kjekt å se at det ikke er noen andre som tenker på det.

Skrevet

Prinsessa vår skal hete Altina... Hvis det skulle vise seg og bli en prins istedet så blir det Adriatik =)

Skrevet

Her kommer det en liten prins som skal hete Robert Andrè:) Robert etter min avdøde bror og Andrè fordi vi bare synes det er et fint navn som begge liker og som passer til Robert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...