Gå til innhold

Jeg er dårlig enda;(


Millamor - 77

Anbefalte innlegg

Er dere? Er redd dette skal vare lenge....er fortsatt kvalm og utrolig sliten. Orker jo nesten ingenting. Har en 5 åring fra før, så kanskje derfor jeg merker at det er mer slitsomt denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 16 + 5 i dag. og har følt meg helt rævva rett og slett frem til mandag denne uken. plutseig fikk jeg masse energi og orket til og med å lage middag etter jobb. håper det blir bedre for deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+3 uker på vei og fortsatt dårlig og sliten...har et barn til på to år, og føler jeg går på autopilot for å komme gjennom dagen...sliiiitsomt...men helt klart verdt det...bare så slit når det står på som verst..masse god bedring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også kvalm ennå i perioder men begynner å gi seg nå. Er litt slitsomt for man orker ikke så mye da. Jeg har ei jente på 7 mnd fra før som opptar min oppmerksomhet så kan nok være derfor j er sliten også. Kroppen har rett og slett ikke kommet seg etter forige fødsel ennå. Lykke til! Gir seg nok for deg også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :)

13 uker på vei her, og også enda kjempesliten og dårlig.... Håper det gir seg snart.. Har to gutter fra før, som har skole og aktiviteter, og en kjæreste som jobber borte annen hver mnd. Jeg var aldri sånn som dette med guttene, så jeg trøster meg med at, da MÅ det være jenta som kommer nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 17 uker i morgen,å i helgen ga kvalmen og spyen seg hos meg =) men kan bli kvalm å kaste opp litt enda...men det er ikke hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 14 uker idag, og merker noe forskjell.. Kvalmen kommer over meg litt innimellom. men er mye bedre enn jeg har vært.

Energien er ikke helt på topp enda da, men den kommer vel sigende etterhvert den også tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...