Gå til innhold

æsjbæsj


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte dagen med helvask av huset..

Endelig ble det kveld og tid for nattstell for de minste.

Godt å få slappe av etter mange timers lek og arbeid..

 

Tenkte det skulle gå bra at lillegutt hadde av seg bleien bare 1 minutt mens jeg gikk på bade for å hente ny bleie osv.. Da jeg kom tilbake var hele stua full av dritt.. Sofa, bord og tv'n av alle ting. Jeg var ikke "borte" mer enn 20 sek jo!!! Nå er stua nedvasket for andre gang i dag og jeg kan endelig sette meg ned å slappe av..

 

Hva har dere gjort i dag da?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...