Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Den har klikket helt,så vi har kjøpt oss en ny en.. Men jeg tenkte att unga kunne bruke den gamle til å spille på,men lyden er jo helt borte,har slitt noe voldspmt med den pc'n. Kan jeg sette inn en vista cd og overkjøre den xp'n,?,slik att kanskje det blir en lyd på den.. Den skal ikke ha nett tilgang,men kjett å spille uten lyd da..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Kan det være lydkortet som har gått da? Vet ikke om det hjelper med Vista da..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Du kan legge inn Vista på maskinen, men Vista krever en del av maskinen og den vil sikkert bli veldig treg. Tror heller ikke dette vil rette opp lyd problemet. Men du kan jo prøve og legge inn driveren til lydkortet ditt på nytt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 jeg kjørte inn xp på nytt,men det ble ikke noe lyd da heller..så derfor jeg tenkte på vista..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå