Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 ...og føler dere at jobben engasjerer dere? ønsker dere innerst inne at dere hadde tatt en annen utdannelse eller et annet veivalg?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jeg er kokk og personalleder. I går fikk jeg tilbud om jobb (som jeg ikke hadde søkt på) som ferskvaresjef i en av norges største matvareforetninger, det var jo litt stilig. Arbeidet mitt i dag er engasjerende og jeg trives. Det er mange utfordringer på godt og vondt, men for det meste så er det i positiv retning. Mitt problem den gang da jeg skulle velge min retning videre, var at jeg rett og slett kunne ha tenkt meg å bli hva som helst. Lege, ja. Sosionom, ja. Frisør, ja. Sykkelreperatør, ja. Vanskelig å velge når alt frister like mye/lite. Jeg = en kamelon. Det at jeg ble kokk var en tilfeldighet etter en runde på universitetet.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Barnevern. Trives godt, selv om det er en utfordrende og meget hektisk hverdag.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg driver egen hud og fotpleie salong og trives veldig godt! Bestemmer mine egne arbeidstimer så jeg kan være med ungene så mye jeg ønsker. De går i bgh 3 min fra jobben min, og jeg bor 7 min med sykkel i fra hjemmet vårt. Kunne ikke hatt det bedre i forhold til ungene! Men hvis jeg hadde tålt blod litt bedre, så ville jeg mye heller vært jordmor!
Lille-Pernille Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Er utdannet operasjonssykepleier, jobber administrativt. Stortrives og ville ikke valgt annerledes!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Jeg har ikke tatt utdannelse ennå og har ikke noe som jeg veldig gjerne vil bli heller. Jeg merker at den jobben jeg har idag er ikke noe jeg vil drive med resten av livet, men det er en veldig hyggelig mellomstasjon. Jeg jobber som ferskvaremedarbeider. Jeg merker også at en sånn jobb sliter på deler av kroppen min, spesielt etter svangerskap og permisjon, så tror ikke jeg skal drøye alt for lenge før jeg søker etter noe annet eller får meg en utdannelse
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 jobber som møbeltapetserer...angrer ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Er sykepleier og jobber på en dementavdeling på et sykehjem. Er nyutdannet, så får høre av de fleste at jeg burde jobbe på sykehus, men jeg liker det forholdet man får til pasientene, man får følge utviklingen deres på godt og vondt og man har pesientene mer enn noen dager i slengen. Føler jeg får utfordringer på jobb, ansvar og varierte dager. Drømmen når jeg gikk på sykepleien var å bli jordmor, men for nå hvertfall trivs jeg veldig godt i jobben min. Angrer ikke på at jeg er blitt sykepleier i dag:)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 Jobber med Psykisk utviklingshemmede, And I LOVE it
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 Jobber som dyrlege. Smådyrklinikk. Fantastisk spennende og krevende jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå