Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Ungene er i seng, jeg har rødvin i ett glass, pepsi max i det andre, dataen på fanget og skal vi danse på tv. Om en time kommer min bedre halvdel hjem fra jobb. Lørdagskvelden skal nytes. Hva med dere? Hva er status?
Lilleleen Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Nesten det samme som deg bare - rødvinsglass og at samboeren akkurat dro på uttrykning )
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 minstemann la seg for lenge siden og mannen holder på å legge størstemann,mens jeg sitter her på nett litt og spiser en pære og drikker pepsi max.skal planlegge en laang ferietur når mannen er ferdig med lesing,så det blir avslapping og kos i hjemmet i kveld også,akkurat sånn som jeg liker det:) ha en fin helg!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Var ute i går og er yderst lite i litt sjaber form i dag. Går i joggis, cola, lasagne og tv her;)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Utsetter tv-tittinga litt, sitter med laptopen i fanget og gubben leser ved siden av meg. Ikveld sovna tassen vår kvart over seks, uten dikkedarer, så er veldig fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Dataen på fanget, Papsi Max og sjokolade på bordet. Nettopp spist biff:) En femåring har okkupert tv, og vi har avtalt at når langeviseren er oppe skal mamma få tv. Mannen er ute på cafè...så søtt...han skal få lov til å henge opp klær når han kommer hjem. Men det aller beste....i morgen er det min tur til å sove lenge.
setima Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Hmmm... kunne vært jeg som skrev det, for har det akkurat som deg!! Og det var fantastisk deilig å sige ned i sofaen
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Lillemann er i seng. Jeg sløver foran TV`n, med PC i fanget fløtepotetene er i ovenen, og biffen ligger klar til steking. Jeg venter på at kjæresten skal komme - gleeedes til kjærestekveld, med god middag og et glass rødvin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå