Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 jeg sliter med kviser, føler ingenting fungerer.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Immibalm fra helsekosten fungerer godt. Store piller og hard mage, men fin hud. Jeg måtte gi dem opp da jeg ble for hard i magen...synd.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Prøv Basiron krem fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå