Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24450808 Grei prsi om den er som ny kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jo, med tanke på at jeg kjøpte samme dressen til 600 kr til niesen min.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Ja jeg kjøpte også den dressen til 600,- Betalte 700,- for Reimatec + i samme årsmodell til størsta- Da fikk jeg dem nye. Luer og votter fra reima har jeg prøvd å solgt for 40,- Får ikke det en gang!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Kjøpte maken dress, bare med blå detaljer for 550 kr på salg for bare noen uker siden;) Så hadde aldri betalt 700 kr for en brukt reimadress da nei. Generellt så skjønner jeg heller ikke hvorfor noen gidder og betale 500 kr for brukte reimadresser heller (ser at de de dressene stort sett ligger i det på finn.no). Da hadde jeg heller kjøpt en ny refleks! De som kjøper brukte reimadresser på finn kan umulig følge med på salg for og si det sånt. Jeg har aldri betalt mer enn 600 kr for en hel ny reima på salg...!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Skjønner ikke helt hvor dere kjøper de så billige jeg... HAr betalt 12-1300 de gangene jeg har kjøpt nye dresser...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Jeg kjøper alltid på salg om våren...Da ligger de på halv pris. Jeg har kjøpt hos bla: barnas hus, refleks og sampson sport. Sistnevnte hadde salg i sommer og de har ennda reimadresser på 50% avsalgg;)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 joda det har jeg og gjort helt til det året jeg kjøpte feil størrelse til min sønn og måtte kjøpe to vinterdresser i samme sesong! tror jeg heller betaler full pris enn å måtte kjøpe to vinterdresser...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Kjøper i alle størrelser jeg når det er på salg. Kjøpte for liten til størsta i fjor, men har ei mindre som får den snart. Og man får garantert solgt en ny dress med lappene på til halv pris. Derfor ikke noe tap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå