Gå til innhold

Har jeg en sjanse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det lokale sykehuset her søker etter helsesekretær. Jeg har ikke slik utdannelse, og tror heller ikke de vil få så mange søkere som har slik utdannelse da den videregående skolen her ikke gir slik tittel. Men de kan jo allikevel få søkere langveis fra. (Bor på liten plass)

 

Har jobbet litt i barnehage - that`s it!

 

Har jeg noen sjans på en slik stilling?

Mååååå man ha en fin tittel for en slik stilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, helsesekretær krever vel ikke noe utdanning?

Skrevet

Kommer vel mye an på hva stillingen innebærer.

 

Er det blodprøvetaking ol så får du nok ikke stillingen.

 

Journalføring kan også bli litt problematisk uten for kunnskaper.

 

Men hvorfor ikke sende inn en søknad og se? Værste du kan få er nei.

 

Lykke til.

 

Og jo, helsesekretær er en utdannelse. vk3 på helse og sosialfag.

 

Skrevet

Jeg er helsesekretær og jo det krever utdannelse de fleste steder. Jobber du på sykehus består mye av jobben og skive etter diktafon. Og det krever at du kan en del latin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...