Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Er jeg den eneste som har små bryster og som aldri har ønsket meg større, og er helt fornøyd med livet. Hva er galt med meg? Har sikkert noen celluliter (vet ikke hvordan det skrives), men kikker ikke etter og har det helt fint. Kler meg glatt naken for mannen min. Veier fem kilo mer enn jeg sikkert burde.. Plager meg ikke. Får ofte høre at jeg er både søt og pen og er så naiv at jeg tar det til meg.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Så bra da Jeg har også små pupper, og kunne nok ha tenkt meg større, men blir jo ikke noe av. Er fint dekorert med strekkmerker etter forrige svangerskap, og mere blir det sikkert denne gangen. Men kunne aldri falt meg inn å skjule meg for sambo. Han synes jo jeg er vakker uansett Hihi
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Ikke naiv sjøl om du tar til deg komplimenter;) Positiv egenskap det Jeg er egentlig også helt greit fornøyd med kroppen min. Jeg har litt store pupper (75 E), noen kilo for mye på magen, men er ellers slank. Noen smilehull på lårene har jeg også... Mannen min syns jeg er fin og det er han som ser meg naken og hans mening som teller
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 jeg er som deg. Eller, jeg har middels pupper og er relativt normalvektig, men har litt overskudd etter fødsel, litt cellulitter, brede hofter og rumpe, er ikke spesielt brun og langt fra perfekt ellers. Men jeg har det helt fint med kroppen min, den ser helt grei ut, og jeg stresser ikke med å fikse på den. Og mannen min er flad i meg som jeg er og har aldri fått meg til å tvile på at han setter pris på kroppen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå