Gå til innhold

"En helt ren vaskeresultat"....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du tatt en slik reklame seriøst?

 

Det gjør ikke jeg, og det er av en spesifikk grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

 

Mulig vaska er ren, men ikke rettskivinga!

Skrevet

Du er kanskje en av de som takler talefeil/skrivefeil dårlig...?

 

"Et helt rent vaskeresultat" hadde solgt bedre mener du?

Skrevet

Mannen som snakker i reklamen, sier dette helt ordrett.

 

hehehe....

 

HI

Skrevet

Ja, jeg har dessverre litt oppheng i skrive- og talefeil, når det er noe som skal være ute i det offentlige rom....

 

HI

Skrevet

Er selvfølgelig helt enig med deg... og "opphengT" bare for å plukke litt ;)

 

Skrevet

Er litt opphengt, faktisk :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Nei, jeg HAR oppheng, men jeg er også opphengt.....

 

Bare for å pirke enda litt til ;)

 

HI

Skrevet

Hun skrev HAR oppheng, ikke ER oppheng!

Skrevet

Aviser, TV, det offentlige osv bør være plettfritt.

Skrevet

Hva?? Når reklamebyrået ansetter noen som ikke kan norsk bør de vel lese gjennom det vedkommende sender fra seg før det går i trykken eller sendes på tv/publiseres på nett? Svært useriøst. Jeg ville ikke kjøpt produktet og gremmes nok en gang over at regjeringen holder helt åpne grenser slik at nordmenn snart er i mindretall i eget land og spåket vårt ødelegges av utlendinger som nekter å lære seg det!

Skrevet

Ingen ting som heter "å ha oppheng i noe", er det det?

 

Fantastisk med folk i reklame som ikke kan språket de snakker,ja..;)

Skrevet

Det er nok en nordmann som snakker, for språket er helt perfekt i og for seg.

 

Det kan være at de mente å si "En helt ren vask", men da burde de rette på hele greia.

 

Dette er et kjent vaskemiddel, og reklamen går på de fleste kanaler.

 

Ja, jeg oppfatter det som useriøst. Og det gjør at jeg ikke biter på reklamen.

 

HI

Skrevet

Det er dessverre ikke uvanlig at politikerne sier "det er en av de viktigste..." og etterpå kommer det et nøytrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...