Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Ville du tatt en slik reklame seriøst? Det gjør ikke jeg, og det er av en spesifikk grunn.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Haha! Mulig vaska er ren, men ikke rettskivinga!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Du er kanskje en av de som takler talefeil/skrivefeil dårlig...? "Et helt rent vaskeresultat" hadde solgt bedre mener du?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Mannen som snakker i reklamen, sier dette helt ordrett. hehehe.... HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Ja, jeg har dessverre litt oppheng i skrive- og talefeil, når det er noe som skal være ute i det offentlige rom.... HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Er selvfølgelig helt enig med deg... og "opphengT" bare for å plukke litt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Nei, jeg HAR oppheng, men jeg er også opphengt..... Bare for å pirke enda litt til HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 Hun skrev HAR oppheng, ikke ER oppheng!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 Aviser, TV, det offentlige osv bør være plettfritt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #11 Skrevet 18. september 2010 Hva?? Når reklamebyrået ansetter noen som ikke kan norsk bør de vel lese gjennom det vedkommende sender fra seg før det går i trykken eller sendes på tv/publiseres på nett? Svært useriøst. Jeg ville ikke kjøpt produktet og gremmes nok en gang over at regjeringen holder helt åpne grenser slik at nordmenn snart er i mindretall i eget land og spåket vårt ødelegges av utlendinger som nekter å lære seg det!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #12 Skrevet 18. september 2010 Ingen ting som heter "å ha oppheng i noe", er det det? Fantastisk med folk i reklame som ikke kan språket de snakker,ja..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #13 Skrevet 18. september 2010 Det er nok en nordmann som snakker, for språket er helt perfekt i og for seg. Det kan være at de mente å si "En helt ren vask", men da burde de rette på hele greia. Dette er et kjent vaskemiddel, og reklamen går på de fleste kanaler. Ja, jeg oppfatter det som useriøst. Og det gjør at jeg ikke biter på reklamen. HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #14 Skrevet 18. september 2010 Det er dessverre ikke uvanlig at politikerne sier "det er en av de viktigste..." og etterpå kommer det et nøytrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå