Gjest Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 DET er nydelig. Sto på min liste, den gang da og min mor heter Eva.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Voksen dame:) Men det er jo hva man er vant til ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Eva er jo urkvinnen i vår kultur, så jeg syns absolutt det er på tide å ta ibruk det navnet igjen
prebs Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Jeg har aldri likt navnet Eva, men det er ikke noe galt med det, strengt tatt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Eva eller Ava er veldig fine navn synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 Syntes det er ett veldig fint navn. Kommer aldri til å bruke det selv. To stk i min familie har het det, men begge døde da de var barn. Er litt overtroisk, så derfor tør jeg ikke bruke det.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 Syns det kan være fint om du bruker dobbelnavn. Feks Eva Louise, Eva Marie eller Eva Natalie
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #11 Skrevet 18. september 2010 Eva Helen....skulle min hete, men så ble det brått noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå