Gå til innhold

Hva synes du om navnet Eva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET er nydelig. Sto på min liste, den gang da og min mor heter Eva.

Skrevet

Voksen dame:) Men det er jo hva man er vant til ikke sant?

Skrevet

Eva er jo urkvinnen i vår kultur, så jeg syns absolutt det er på tide å ta ibruk det navnet igjen :)

Skrevet

Jeg har aldri likt navnet Eva, men det er ikke noe galt med det, strengt tatt.

Skrevet

Eva eller Ava er veldig fine navn synes jeg!

Skrevet

Syntes det er ett veldig fint navn. Kommer aldri til å bruke det selv.

 

To stk i min familie har het det, men begge døde da de var barn. Er litt overtroisk, så derfor tør jeg ikke bruke det.

Skrevet

Syns det kan være fint om du bruker dobbelnavn.

Feks Eva Louise, Eva Marie eller Eva Natalie

Skrevet

Eva Helen....skulle min hete, men så ble det brått noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...