E-sept10 Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Som førstegangs har jeg jo ikke peiling på dette. Men det mine planer å ha i vognen, er; Saueskinn i bunn og dundyne over. Har jo "trekket" på vognbagen og ta over også som holder vinden ute. Bagen på vognen er ikke så veldig bred, derfor har jeg ikke enda gått til innkjøp av noen voksipose e.l. ettersom den kommer til å bli veeeldig klumpete oppi. Men det burde vel holde med saueskinn og dyne, og ull på baby?
juliogjuleprinsesse Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Så spennende å gjøre innkjøp til vogn! Det er koselig det!!!! Høres ut som du har grei kontroll på vognen synes jeg Personlig ville jeg gått for en bitteliten dunpose til å ha i vognen og kanskje bilstolen. Alla, aro artlander, ringsted eller en liten odenwâlder og så kjøpt voksi urban når det er på tide å bruke sportsdelen. Synes posene er litt lunere enn dyne.... Og det er så godt å slippe å ha på for mye klær Og posene som man kan ta av "lokket på" er mine favoritter.
Mazza** Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Det skal gå fint med skinn og dyne til å begynne med, men ville nok investert i en pose etterhvert utover vinteren Posene luner godt rundt hodet blant annet
Puppen og lillemor Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 jeg tenker som deg at jeg skal bruke skinn og dyne til å begynne med.. terin i begynnelsen av oktober. Og så har jeg en voksipose som jeg har arvet som jeg skal bruke gjennom vinteren.. i følge min søster som jeg arvet voksiposen av så er den så god og varm at babyen ikke trenger masse klær på seg i det hele tatt. Og jeg tenker at det må være bedre å sove med lite klær enn pakker inn i lag på lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå