Gå til innhold

Jeg er offisielt verdens verste mor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt å ta i, men skulle fulgt mere med.

Jenta mi lå og lekte på lekematta som hun pleier og plutselig hørte jeg et skrik. Da hadde hun klart å snu seg utenfor matta og smalt hodet rett i flisene ganske hardt. Hun sluttet å gråte nesten med en gang jeg tok hun opp, og hun smilte og lo ganske fort. Men allikevel, sånt skal ikke skje!

Hun har ingen kul i hodet eller merke noen plass, kan det være farlig? Dette var i går, og hun oppfører seg som ingenting har skjedd, er som normal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig.......... Man måtte jo hatt vegg-til-vegg teppe i hele huset hvis man skulle unngå at barna ruller rundt og kan dunke hodet i gulvet før de har helt kontroll over nakke og hode.... Tror ikke du skal bekymre deg for det altså ;)

Skrevet

Litt dunk og skriking hører med. Hvis ikke så ender en opp med å oppfostre pyser, og det er ikke bra det heller. Uansett så kan en ikke sitte og nistirre på barna når de ligger og leker.

Det er sånn som skjer, og ingenting å tenke over.

Skrevet

Hehe, det er ikke lett å være ny mor. =) Men kos deg med lillemor, og slapp av, de tar ikke skade av å rulle ut av teppekanten;)

God helg! =)

Skrevet

Fikk bare så vondt, for jeg hørte hun traff ganske godt. Tenkte det verste med en gang, tenk hvis hodet sprekker og alt det der. Men hadde vel merket nå hvis ting ikke var som det skulle :) Jeg kan jo ikke skjerme babyen for alt heller.

Skrevet

Knall og fall hører med når man har barn. Så lenge jenten din oppfører seg som nomalt, kan du være trygg på at ingen skade er skjedd, men skjønner godt at du ble bekymret. Jeg er ganske sikker på at jenta mi har hode av murstein, det har tålt MYE! Jeg pleier å si at barn (ikke babyer da) skal ha skrubbsår på knærne på sommern og et og annet blåmerke, det viser at dem er barn som leker og koser seg:)

Skrevet

JA DET ER DU!

Dette er de størse pisseinnleggene på bim.

DET ER DILLEMØDRENE SOM GJØR ALT ETTER BOKA SOM EGENTLIG ER KJEMPEFORNØYDE MED SEG SELV SOM HER VISER AT DE ER VERDENS BESTE MOR. DE HAR NEMLIG SAMVITTIGHET. EN KJEMPESTOR SORT STOR SAMVITTIGHET SOM KNAGER..... OG KNAGER......

Skrevet

Det var vel litt å ta i kanskje...

Husker selv hvor dårlig samvittighet jeg hadde da mini datt ut av sofaen. Man er fortsatt full av hormoner og jeg begynte faktisk selv å gråte da.

Skrevet

Bare vent til hun begynner å reise seg etter ting og faller.. Men du kan ikke gå å passe på hele tiden, de må ha noen knall og fall, elllers lærer de jo aldri heller....

Skrevet

Ha ha ha

Du må nok bli veldig mye mer avslappet om du skal overleve uten hjerteattakk til barnet kommer opp i skolealder.

Dette blir nok det aller minste "uhellet" barnet ditt noen gang vil være utsatt for.

Skrevet

Nei, da er prisen min, dersom det du beskriver kvalifiserer til verdens verste.....

Guttungen på 1,5 år ramlet ned en sånn gammel og ekstra bratt trapp, fra andre til første etasje.... Men heldigvis var det vinter, vi var på vei ut og han var da polstret i dress og hele sulamitten. Ikke et blåmerke eller noe.

Sånt skjer den beste. Ungene tåler en del, og godt er det :) Og det kommer mange slike episoder i løpet av en barndom :)

En ting jeg har merket meg, er at de aller fleste har ett eller flere små arr i pannen eller rundt øyet. Det er for så og si alle sammen et minne fra barndommen ;) Jeg har selv et lite arr i øyekroken ytterst på ene øyet og ett i pannen, og de er fra den tiden jeg lærte å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...