Gå til innhold

da var endelig permisjonen i gang..


Puppen og lillemor

Anbefalte innlegg

og bare venting igjen..

Skal bli godt å få slappet av og hvilt litt, men jeg håper håper virkelig ikke at jeg må gå i maange uker.. er klar nå jeg!! :)

 

satser alt på fullmåne 23.september :)

Kanskje jeg må lokke samboern med på litt sengegymnastikk i dagene før.. hehe.. Og spise masse grøt med kanel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis. Alltid bra når den starter. Har permisjon fra i morgen. Deilig!! Jeg er også veldig klar. Når er din termin? Min er 10.10.10. Håper det skjer hver dag nå:-) Har 2 barn fra før og gleder meg til å bli normal i kroppen igjen. Lettere å være mamma da:-) Litt mer mobil kan vi si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin dagen etter deg.. men har veeeldig lyst til at det skal skje litt før men det sier vel alle.. og mest sannsynlig skjer det vel etter termin heller enn før! (min første).

 

Jeg gleder meg masse til å bli normal i kroppen igjen selv.. og jeg kan bare forsøke å forestille meg hvordan det er å være høygravid med to barn - all ære til deg! :) Jeg synes det er slitsomt nok, og jeg har bare meg selv å tenke på..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 10 okt jeg også og første dag perm igår. Nydelig! Deilig å rydde, handle litt, lage deilige luncher og avtale lunch dates med venninner som også har perm. Har lyst å få ut prinsessa før tiden (forrige gang gikk jeg 7 dager over) men denne første uka i perm håper jeg jeg får alene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også endelig i permisjon - men kan ikke si det fordi jeg endelig får gå hjemme, det har jeg gjort en stund nå siden jeg har vært sykemeldt. Likevel er det godt at jeg kan si at jeg er i permisjon og ikke sykemeldt, føler meg friskere da og har igrunnen ikke vært syk, men hatt bl-problemer på jobb. Har termin 10 oktober og satser på å på på termin - synes det er årets kuleste dato, men spørs om jeg ikke må gå over tiden siden det er nr 1. Likevel har jeg et lite håp, min mor har fått oss alle ca på termin.... Vil iallefall ikke ha før tiden. Vi pusser opp bad og er ikke klar til å få lille i hus enda:)

Lykke til allesammen, dette blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...