Gå til innhold

da slettes siden min, for mye sure kjerringer her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg til barnet kommer, men hver dag jeg sitter her blir jeg deppa av dere, dere svarer så stygt på alt jeg spør om, akkurat som jeg skulle vært stokk dum....

nei jeg finner nok en side, der folk kan oppføre seg som folk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei... hva med oss andre som ikke er sure og slemme da? Vi trenger flere gode mennesker inn hit, ikke færre. Ikke stikk av da! Spør heller om ting der folk ikke kan velge å være anonyme, for da svarer ikke suringene deg og så får du bare relevante svar jo. :)

Skrevet

Kan være enig i at det er mye skittkasting, men har hatt meg mang en latter også;)

Hvis du er gravid finnes jo trimester-sider. Spør du der, svarer folk med mer vennlighet (sikkert pga nicket).

Nå vet ikke jeg hvilke spørsmål du har stillt, men spør man med høflighet og lite skrivefeil! får du alltid snille svar fra meg:D

Skrevet

Jeg tror det beste er å skrive på sider hvor det er nick, det har jeg gjort om jeg har seriøse ting jeg lurer på. Da er det mange som vokter sine ord bedre. Jeg er enig i at det er for mye drittslenging her. Man kan være uenige uten kalle hverandre stygge ting, mobbe eller hetse hverandre. Jeg er mest på trimestersidene og skravlesiden. Ingen vet hvem jeg er selv om det står signert med f.eks ¤¤¤

Skrevet

hehe! Er dessverre ikke alltid det er nok å være høflig.. Ei her inne spurte "hvor stor er 4-åringen din", og kom i fare for å "skryte" av høyden til barnet sitt, og dermed var det ei som hoppa i strupen hennes fordi hun "fisket etter komplimenter" for sønnen, og påsto at andres barn var feite osv... Helt utrolig...........

Skrevet

Her inne er det gått kunst i hos heksene å svare værst mulig på innlegg. Men ikke bry deg om dem. Du vet med deg selv at du er bra.

Men hvis du lar deg påvirke i så negativ retning at du blir deppa av det, bør du kanskje for din egen skyld finne et bedre egnet sted å være. For heksene kommer aldrig å forandre seg. Så lenge anonymknappen finnes og det er slik dårlig moderering her inne så vil det fortsatt være slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...