☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Gleder meg masse og forventningene er store! Noen her som har gått på sånne kurs? Hvor mye gikk dere da ned på de første 8 ukene? Håper på å kunne gå ned 8 kg, skal ned 15-20 totalt så dette blir spennende Ha en super lørdag damer!
lille sprelle Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Lykke til! Du skal gå ned max 1 kg i uka for at du skal ha håp om at det kan bli en varig endring. Du må regne med at du vil oppleve at vekta plutselig "stopper opp" innimellom. Begynner du å trene også, så vil ikke vektnedgangen bli så stor nødvendigvis, men du vil få en strammere kropp - og det er vel det du ønsker! Så frem med målebånd
lille sprelle Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Gikk forresten selv ned 15 kg på ca 20 uker med et ganske strengt opplegg. Etter det har det vært en utfordring å passe på at man holder den vekta (vil ikke mer ned og ihvertfall ikke mer opp). Det har begynt å hjelpe litt nå, men det tar også litt tid.
Gjest Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg begynte på Grete Roede for ca 1 år siden (slutten av august). Gikk ned 30 kg til mars. Har nå klart å holde det frem til nå på egenhånd. Lykke til :-D
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Hei! Jeg har gått på kurs før jeg ble gravid og etter begge svangerskapene. Første gang gikk jeg ned 8 kg, men jeg var ikke så overvektig i utgangspunktet, og da kan det gå sakte. Nå sist hadde jeg bare et par ekstra kilo etter svangerskapene som aldri forsvant, og da gikk jeg raskt ned tre kg, så stoppet det helt opp (en såkalt vektterskel), men det er viktig å holde ut og ikke se seg blind på vekten som nevnt over her også. Se på klærne dine og målebåndet også. Lykke, lykke til!!!
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 18. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2010 Tusen takk for svar alle sammen Gleeeeder meg til mandag! Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå