Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Ei yngre venninne av meg erklærte at hun skulle på pillefest, men jeg kan da ikke tenke meg det er tabletter hun driver med?! Kan det ha en annen betydning? Hilsen frk. opp-i-alderen...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Har aldri hørt utrykket før, så er vist en gammel kjerring på 30 år ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 HI her. Hehe, jeg er et par år eldre enn deg. Skal si vi eldes fort nå til dags. :-P
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 ja, jeg er vel ung i forhold med mine 25 år hehe, men har aldri hørt om pillefest. Mye vi går glipp av sikkert når vi setter barn til verden
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 En pillefest er absolutt relatert til "dop". Det vil si at alle gjestene tar med seg det de har av piller hjemme. F.eks. depressiva, pinex forte, generelt mye smertestillende mv. Alt man finner... Man mikser det og alle forsyner seg til det blir tomt. Det er LIVSFARLIG! Det kan ende opp med en coctail av piller som kan ødelegge et liv, kommer helt an på hva som er i folkenes medisinskap. Håper du får venninnen din fra dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå