jordbærsjokolade Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Datteren min er 3 år og skal muligens begynne på danseskole. Hva har de på seg? Jeg ser for meg strømpebukse og en topp jeg, eller er det kjole og greier?
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 De har på seg helt vanlige klær som er gode å bevege seg i.
Pirkeanonym Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Her bruker de turndrakt/ ballerinadrakt. Sånn med strutteskjørt. ;-) Alle jentene er noen skikkelige prinsesser :-)
Medi Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Tights og en t-skjorte eller singlet går helt sikkert fint! Ellers er det mange som bruker "ballettdrakter" med strutteskjørt, men personlig synes jeg svarte ballettdrakter med stropper er vel så fint. Kan bli too much med alt det rosa: Sjekk ut ladanse.no og "Ballettdrakt"
Gjest Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Frøkna her går på danseskole og der er det nesten 100 % rosa, gitt..... Ser mange har samme ballerinadrakt - kjøpt for ca kr 60,- på H&M, og så er det litt forskjellig hva småprinsessene har ellers. Strømpebukser eller tights i forskjellige farger. Frøkna her har forresten lilla ballerinadrakt, samt den rosa fra H&M, hun velger selv hvilken hun vil ha fra gang til gang.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 først gang på dansinga hadde datteren min rosa ballerinadrakt, og det hadde alle de andre også...men datteren min syns den var ekkel å ha på(dro seg opp i rompa), og ville ha noe annet. fant da et fint treningssett på lindex, t-skjorte og aerobic-bukse(capri)..mye mer behagelig...men nå er ikke datteren min så glad i kjole og rosa tyll, egentlig, så jeg var ikke overrasket over at hun ombestemte seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå