Mamman til Stella og Håkon Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Er 13+6 på vei... og i går kveld gjorde jeg det slutt med den kommende barnefaren.. Dette gjorde jeg fordi han aldri er hjemme... Han kjører hver kveld rundt i MIN bil som JEG må betale, bom, årsavgift, eu godkjenning, forsikring, piggdekkgebyr på osv.... Han betaler KUN bensinen noen FÅ ganger. Jeg har ikke lappen en gang fordi jeg bare er 17 år.. Så jeg ba han om å parkere bilen min i går fordi jeg skal selge den fordi han ikke hjelper meg med å betale på utgiftene..å jeg har ikke råa til den siden jeg selv er under utdanning. Det han gjorde da var å stikke av med bilen! Og om han ikke er ute å kjører hver natt, hver dag...så sitter han og spiller WOW.....han har ikke noe jobb å inntekter og er ikke interessert i å skaffe noen jobb...han har ikke gjort ferdig utdanningen sin heller... Og vi har ikke lakt oss samtidig på sikkert 3 måneder...han bor hjemme hos meg...så jeg synes det er litt dårlig gjort, spessielt nå som jeg er gravid å trenger noen å snakke og kanskje kose itt med..jeg trenger å føle meg trygg.. Så jeg gikk på veggen til slutt...jeg orker ikke å mase mere, orker ikke å være stressa hver dag pga han....Så jeg så det beste i å gjøre det slutt, han er bare utgifter for meg uansett..jeg tjener på å dumpe han... Men det gjør vondt, fordi jeg elsker han virkelig....Men jeg kan ikke leve sånn jeg...Jeg og barnet trenger en litt mere stabil fortid...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 18. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2010 Framtid*
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg tror du vet at du klarer deg bedre uten han. Han høres virkelig ikke ut som om han er moden for oppgaven det er å være far. Selvfølgelig er det vondt å la han gå så lenge du tross alt har følelser for ham, men når skuffelsene er så mange og store som de er nå, er det nok bare barnemat i forhold til hvordan det vil føles når dere er to som blir forsømt. For meg høres det ut som om valget ditt står melllom å være alenemamma til et lite barn, eller alenemamma til et lite og et stort barn, hvis du skjønner? Han høres rett og slett ikke voksen ut, han karen der. Kanskje kommer han på bedre tanker etter hvert, men jeg tror i så fall at det må han klare selv. Du kommer bare til å slite deg ut hvis du tar det som din oppgave å lære ham det. Stå på, og tenk på deg selv. På sikt tror jeg du vil komme frem til at du ikke har tapt noe. Lykke til!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2010 vet du hva Den setningen "For meg høres det ut som om valget ditt står melllom å være alenemamma til et lite barn, eller alenemamma til et lite og et stort barn" passet utrolig bra i min situsjon! Du fikk liksom sakt det i et kort ord! Du har vel rett Tusen takk Mrs Gloomy
Anine78 Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Helt enig med Mrs Gloomy! Det er bedre å klare seg helt alene enn å måtte irritere seg over at andre ikke hjelper til. Masse masse lykke til!!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Stakk han bare av med bilen din når du ba ham om og parkere den??? Makan til umoden dust! Jeg kan vedde høyrearmen min på at du GARANTERT får det 1000 ganger bedre uten ham. Nå trenger du ikke ligge våken og lure på hvor han er eller irritere deg grønn over han. Nei du kommer til og klare deg helt utmerket alene, dette blir hans tap. Håper han en dag vokser opp og kan være en god far for barnet deres. Lykke til dette klarer du helt utmerket;)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Masssse lykke til du klarer det veeeldig bra alene. Godt gjøre det slutt før dere ikke vil ha noe med hverandre gjøre. Han skal jo være pappaen resten av livet så kvitt han blir du ikke. Men nå får du bilen for deg selv.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 18. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2010 Tusen takk alle sammen dere har nok rett..får det mye bedre uten han, dessverre... :/ Det gjør vodt å miste den man elsker...men noen ganger er det kanskje det beste...en ting må jeg ikke glemme, han har gitt meg verdens fineste gave...barnet i magen <3
Vimemor Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 FYSØREN.! Jeg har også gått fra barnefaren. jeg er i uke 11+1. Jeg blir bare såå oppgitt av den oppførselen. Det virker jo som om di ikke bryr seg i det hele tatt. Umodne idioter! Vi klarer oss like så godt uten de! GirlPower!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 19. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2010 ååh, trist at det skal være sånn! men du har rett, vi klarer oss kanskje bedre også <3
Fru.Antonsen Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Du gjorde det rette! Ja det er tøft som fy, hvertfall å bli alenemor i så ung alder men du gjør det rette. Dessuten nå under svangerskapet har du nok å konsentrere deg om å trenger ikke enda en "energityv" Sender en klem og ønsker deg masse lykke til i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå