Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med minien på 11 mnd, mens pappa er på jobb. Ute blåser det stikker og stråd og regnet høljer. Hva kan man finne på? Kjeder meg... Hmmm :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke invitere noen på besøk?

Vi skal på ei boligmesse i dag.

Skrevet

Jeg skal bake, samboeren min skal gjøre rent, vi skal kjøpe sofa også får vi besøk av en kompis i kveld :o)

Skrevet

huff.. ja det var det.. Alle vennene våre har fri sammen i helgene.. Bare jeg som har en mann som jobber helger.. Litt kjedelig å gå på besøk eller invitere noen her når ikke han er hjemme. Føler det passer seg best å ta med mannen på slike besøk :)

Får vel ta oss en tur hjem til mor og far.. :)

Begynner å miste kreativiteten nå kjenner jeg, heldigvis rett før jeg skal ut i jobb igjen.

Skrevet

Samboeren og minstejenta er på sykkeltur nå. Jeg og eldstejenta skal dusje og stelle oss. Så skal minstejenta sove.

Etter det skal vi til byen og lekeparken, ut å spise pizza også får vi muligens besøk av svigerfam. i kveld.

Fint vær her i dag.

Skrevet

Satser på at jeg skal møte en av mine to elskere i dag :)

Skrevet

Samboeren min jobber annenhver lørdag. Da drar jeg ofte på uformellt besøk til venninner. Spiller ingen rolle om mannen er der.

Eller så treffes vi på cafe eller på lekeplassen/skogen.

Skrevet

Føde hadde vært fint , men det blir vel en avslappende dag vil jeg tro. Samboer og gutten vår skal til svigerfar .

Skrevet

Vi reiser på hundestevne, moro for barna :)

Skrevet

Vi skal i bryllup, så nå har jeg sminket meg, lakket negler og skal snart til frisøren for å få ordnet håret mitt. Gleder meg! :D

Skrevet

I skogen med bikkja. Ha med noe mat å kose oss med og. Lasagne og TV kos ikveld.

Har ingen barn da, men er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...