Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt?? (fødselspresang) :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min aller beste venninne, fødte natt til i går, sin lille, fantastiske gutt! Og jeg har lyst til å kjøpe den perfekte presang til venninnen min.

De har nok av greier til den lille :) Så jeg ønsker å kjøpe noe som er til Mamma'en!

Har dere noen tips? Noe dere ønsker til dere selv etterpå? Så klart, den lille får jo presanger etterhvert..men de trenger jo ikke enda en body i str. 56 nå. Hehe. Så har lyst til å feire hvor flink og for en fantastisk jobb venninna mi har gjort igjennom hele svangerskapet og fødsel! Har slitt mye, men ikke klagea en dag! :) Hun fortjener det!

Alle tips tas imot med takk!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-spa behandling

-frisørtime

-venninne-gavekort-date/finne på noe

-noen fine kose-klær

hmm.. :)

Skrevet

englebarnasmykke:) Selger det på gullsmedbutikker og er ikke så dyre.

Klær, evt gavekort.

Spatime.

En kul body/genser med verdens beste mamma eller noe:)

frisørtime.

Skrevet

Så koselig, hun kommer nok til å bli kjempeglad!!:D

Noe egenpleie er jo kjempedeilig som kremer og alt som kan få henne til å føle seg litt fresh igjen. Ellers så kan det være en idé med gavekort på et shoppingsenter/klesbutikk, så hun kan shoppe seg noen nye klær når kroppen begynner å komme til seg selv igjen:)

Skrevet

Jeg skal gi min svigerinne denne ammesalven: http://www.lykkeligsomliten.no/ammesalve.html

Fantastisk bra produkt som gjorde underverker for mine såre bryster under ammestarten nå for 3 uker siden. Hadde blemmer, sprekker og sår, men med denne salven så leget det seg raskt. Dessuten kommer den i en megasøt krukke. Den er utviklet av to leger og blir produsert av nonner på et kloster i Trondheim. Skal bestille en til min svigerinne og pakke den inn i silkepapir og gavepose/cellofan. PurLan salven kan bare gå å gjemme seg!

Skrevet

Jeg maa slenge meg paa forslaget med venninnegavekort!! Fikk det av en venninne da jeg ble gravid og det var fantastisk koselig...! Det var formet som et klippekort med ulike "tjenester" fra henne: trilletur, barnepass, babykino og venninnekveld... Saa naar tiden kommer er det bare til aa finne fram klippkortet mitt!! :) Du vil sikkert finne noe mer til venninnen din, men det er en god ide som tilleggspresang/kort til presangen du finner!

Lykke til!!

Skrevet

Denne ammesalven skal jeg kjøpe! til meg selv + noen venninner....så virkelig delikat ut, og håper den er like god som du sier:-)

Skrevet

har omsider bestilt meg noen krukker av denne søte ammesalven:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...