Gå til innhold

Støtte til barnepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål ang. støtte til barnepass når man har hovedomsorgen for et barn. Det jeg lurer på er hvor mye dere som får støtte får fra nav? Barnehagekostnaden som det trekkes fra er ca. 2300 kroner. Ja jeg kan regne selv, men jeg trenger noen tall for å komme noen vei her i min situasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du tjener ganske mye selv, da...

Skrevet

Ja det er det jeg vet, og det er ikke meg det gjelder. Når jeg tar opp dette med vedkommende så får jeg alltid beskjed om at mine utregninger er feil og jeg føler meg litt utnyttet og dumsnill her så må komme til bunns i ganske mye.

Skrevet

Er det så mye som 6G da? Er det ikke blitt betydelig redusert? Vet ikke altså, mente bare jeg hørte ei sa at det var under 250tusen eller så?

Skrevet

Student så jeg vet det er maks som gis i støtte. Men da er hvertfall det jeg har kommet frem til hele tiden det riktige. Takk.

Skrevet

"Stønad til barnetilsyn dekkes med 64 prosent av de dokumenterte utgiftene opp til de satsene som Stortinget har bestemt. Det betyr at du må betale minst 36 prosent av utgiftene selv.

Dersom din årlige arbeidsinntekt er større enn seks ganger folketrygdens grunnbeløp, har du ikke rett til stønad til barnetilsyn. Stønad til barnetilsyn er en skattefri ytelse, og stønaden utbetales fra og med den måneden du fyller vilkårene."

(http://www.nav.no/Familie/Enslig+mor+eller+far/St%C3%B8nad+til+barnetilsyn)

Skrevet

hehe, ja møkkaknapp. Jeg har gitt opp å huke den vekk. Men ok, da lærte jeg meg noe nytt idag også. Tnx

Skrevet

Takk igjen... Nå har jeg litt å slå i bordet med, akkurat som jeg trodde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...