Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Hvem er flinkest av dem da? Sykt flinke begge to!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 x-faktor folk. Jeg synes Camilla, fordi stemmen hennes var såpass uvanlig. Ann-sofi var veldig flink hun også, men har en mer vanlig klang i stemmen.
B-real Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Camilla! FOR en stemme på en 15åring, hun blir spennende å følge videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå