Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Var det vondt lenge etterpå?Måtte dere ligge over på sykehuset, eller fikk dere fare hjem samme dag? Del gjerne alle erfaringer rundt dette. Kanskje noen vil legge det ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jeg gjorde det i forbindelse med ks,så kjente ikke noen andre smerter enn det jeg gjorde med mitt 1.ks. Men hjelper deg og dytte her om noen andre har erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg steriliserte meg i fjor. Var ikke noe særlig vondt, bare litt ømt. Reiste hjem ganske raskt etter operasjonen. Måtte spise litt først så reiste jeg hjem. Synes menssmerter ofte er verre enn det jeg kjente etter operasjonen ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Er menssmertene blir verre etter operasjon??? Det håper jeg innerlig jeg ikke får, før jeg har fryktelige menssmerter allerede nå ( Hi
Cat.68 Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Jeg har ikke sterilisert meg ennå, men skal gjøre det i oktober. Så jeg kunne vært inntressert i erfaringer rundt dette jeg å.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Menssmertene hos meg har blitt verre, men vet ikke om det skyldes at jeg er sterilisert eller om det skyldes at cystene min er blitt større. Jeg har PCOS og cyster på eggstokkene som gjør ekstra vondt ved eggløsning og mensen så vet ikke om det har noe med steriliseringen å gjøre. Blødningene derimot har blitt større, men det er pga jeg aldri har hatt "normal mens" siden jeg var 16 år og vet ikke hvordan blødningene mine egentlig skal være. Jeg har brukt hormoner (p-piller, nuvaring, hormonspiral) hele livet og når jeg sluttet med dem og steriliserte meg forandret kroppen (les: syklus) seg selvfølgelig. Hilsen anonym 08:55 18.09.2010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå