Gå til innhold

Menssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ved sist mens smerter som var som fødselsmerter med rier uten pause i mellom. Svettet over hele kroppen pga smertene, kastet opp og kroppen måtte tømme seg. Ikke lett å ta smertestillende på grunn av jeg kaster opp. Sukk!

Sønnen min ble redd når jeg hadde det så vondt, men pappaen tok han med en tur ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha hatt en cyste som har "sprengt".

Jeg hadde vært plaget med cyster i mange år før jeg fant ut av det. Når de tømmer seg sakte pleier det å gå bra, men de gangene de har sprengt/eksplodert (kommer ikke på det rette ordet) har jeg hatt det som deg.

Det har som regel vært samtidig med mensen, så første gangen det skjedde skjønte jeg ikke at det var en cyste og ikke verdens jævligste mens. Har alltid hatt menssmerter, men det tok kaka den gangen. Kastet opp, svettet, verden ble rosa og jeg svimte av.

Hadde time hos gynekologen min uken etter. Hun kunne se at jeg hadde hatt en cyste og da jeg fortalte henne hvordan siste mensen hadde vært forklarte hun at det nok var cysten som hadde sprengt.

Siste to gangen jeg har hatt det på denne måten har jeg kontaktet legevakten og fått smertestillende i sprøyteform. Hadde ikke nyttet med tabletter.

Kanskje noe å få sjekket ut?

Skrevet

Jeg har fått mye verre smerter etter jeg fikk barn. De første dagene er det som rier ved fødsel. Ikke noe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...