<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Skal sette inn spiral på mandag. Er det vondt? Blør jeg mye etterpå? Litt nervøs:-(
gerd Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Vær flink og slapp godt av når den setets inn. Ikke ligg og spenn deg så kjenner du ingen ting. Jeg gjorde ikke det iallefall. Etterpå merker du det ikke.
Gjest Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Det gjør ikke vondt å sette inn spiral hos gynekolog. Gynekologer har gjort dette mye og vet hva de gjør. Jeg hadde ikke gjort det hos fastlegen.
Ugl@ Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Var fastlegen som satt inn min, var ikke vondt og jeg blødde minimalt etterpå. Ikke had mens siden jeg fikk satt den inn, halvannet år sia nå. Veldig fornøyd, lykke til. Et tips skal du få, ta to paracet før du drar til legen, det gjorde jeg etter råd fra min lege, mulig det hjelp litt ekstra. Man kan få litt menslignende smerter med det samme.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Jeg har satt det inn hos fastlegen to ganger. Det litt vondt ett sekund så er det over. Menssmerter en dag eller to. Ikke stort å grue til egentlig, mye værre å gå til tannlegen synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå