Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Min sønn går i 2. og har bursdag på tirsdag, Og min samboers bror neste helg. Samboers bror går i 4 klasse. Min sønn ønsket seg veldig gormitter eller hva pokker de heter, type missforster dyr eller noe:p Samboers bror ante ikke hva han ønsket seg. Så, i dag var vi på lekebutikken og skulle kjøpe disse gormittene, der var det kjempe tillbud! En sån svær pakke med masse tillbehør til normalt kr 1200 kostet 499, så vi kjøpte 2, en til hver av guttene. Pluss en pakke med ekstra gormitter til hver Nå sitter jeg å tenker på om dette var for "ungt" for 4 klassingen? Hva mener dere??
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Nja... Vi kjøpte det til vår nevø til hans seksårsdag. Jeg tenker at det kan være for ungt. Sjekk med foreldre for sikkerhets skyld. men kan jo aldri vite da. Jeg har en tiåring som har lekt med Littlest Pet Shop i fire år nå.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 De aner jo ikke Vi valgte å kjøpe det fordi han hadde en som han viste meg da vi var der tidligere i dag. Fordi jeg lurte på hva dette var for noe Men vet jo ikke om dette var noe han helt tillfeldig hadde, eller om det var noe han likte...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Kommer an på hvor "barnslig" 4.-klassingen er det. Min sønn gikk i 4. i fjor og lekte litt med gormitter enda da. Men de er ganske bevisste av seg, og årsaken til at de du kjøpte var på tilbud er kanskje at det var 1. eller 2. generasjon? 3. generasjon er sjelden på tilbud, og det er de som "gjelder" nå...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Har to nevøer som leker mye med det, de er 4 og 6 år. Så kanskje litt ungt for en 4. klassing. Men det kommer jo helt ann på. Har selv en jente i 4. klasse og hun leker ikke lenger med little pet shop eller lignende ting, går mer i disse Top model greiene og dataspill. Har ikke spesiellt erfaring med gutter i samme alder og hva de leker med da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Den eldste jenta mi går i fjerde klasse. Har aldri hørt om gormitter, men det er vel sikkert en guttegreie:). Hun har også gradvis sluttet å leke med Pet Shop, men leker faktisk fortsatt med Barbie. Top Model er det mest populære her om dagen også.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Hei , spurte min fjerde klassing akkurat nå og svaret var : veldig barnsllig og kjedelig!! :-). Han skal til bursdag nå på søndag og bursdagsbarnet ønsker seg enten lego eller penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå