Gå til innhold

Er forelsket i`x`en,men er forlovet med verdens snilleste mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om 1 år,men i det siste har følesene for min forlovede visnet.Å jeg har fått kontakten med min x.Vi er storm forlesket i hverandre.Å møtes i hemlighet,fordi vi rett og slett ikke klarer å la være å se hverandre.

Vi var unge og umoden da det ble slutt mellom oss,å det er nå 4år siden vi var sammen.

Vi har verdens beste kjemi,å stor trives i hverandres selskap.Vi er så utrolig like på så mange ting,å passer utrolig godt sammen.Å for å ikke snakke om sexen,har aldri opplevd bedre sex

Han er alt jeg kunne ønske meg.Jeg vet også,at sammens med min x vil jeg også få det tryggere økonomisk.Han har en fast godt betalt jobb.

Min nåværende kjæreste har utrolig mange gode kvaliteter,han er verdens beste pappa,tillitsfull og alt man kan ønske seg hos en ektemann.

Men,han er så umoden,å har greid å kjørt oss på ræva med det meste.Mistet jobb,kjørt økonomien vår på ræva osv.Han fullfører ingenting.

Pluss at jeg ikke tenner på han seksuelt.

Jeg synes det er kjempe trist at det har blitt sånn,for vi har hatt det så utrolig bra sammen.Aldri hatt noen problemer før nå.

Det lureste er å kutte ut kontakten med min x,men verken jeg eller han greier det.Men,det er det beste for å redde forholdet mitt.

Jeg og kjærsten min har ett barn sammen på 2 år,eier hus og er ganske så bindt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Er dypt ulykkelig forelsket:(

Å klarer ikke å gi av meg selv til min kjærste.Nå som han trenger det som mest.

Noen som har noen synspunkter i denne saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjip du er.

Vi er mange som ikke kommer over eksene våre, flyr da ikke rundt og treffer dem i smug av den grunn.

Skrevet

Drittsekk. Gjør deg ferdig med ett forhold før du evt starter eller gjenopptar et annet. Det fortjener forloveden din. Og tenk på barnet dere har, hva er beste løsning for han eller henne?

Skrevet

Forelskelsen vil svinne hen så den ville jeg ikke nødvendigvis reagert på..

Må si at jeg ville tenkt meg utrolig godt om og kuttet kontakten med ex-en i et par måneder så hodet mitt kjølnet litt. Gresset er grønnere på den andre siden etc...

Det er grusomt for barn å gå igjennom en skilsmisse (om man er gift eller ei), men samtidig vet jeg at jeg selv ikke hadde kunnet gifte meg midt oppe i sånn tvil.

Skrevet

Er mer enn bare en forelskelse.Det er noe spesielt med oss.Det er en kjemi som er helt rå.

Har aldri opplevd de følesene med min forlovede før.

Jeg har det så fantastisk bra med min x,å vil være sammens med han hele tiden!

Skrevet

Da er det jo bare å dumpe mannen da. Det eneste rette. Forloveden din fortjener at du gjør det slutt :)

Skrevet

annie 22:53 igjen...

jeg hadde denne ekstreme kjemien med min ex og følte at vi var bestemt for hverandre og sjelefrender, men... i hverdagen fungerte det ikke.

Er du villig til å påføre barnet ditt lidelse hvis du etter 1/2 år finner ut at det ikke er så rosenrødt som du trodde?

Hvis det er HAM med stor H klarer dere nok 2 mnd uten kontakt så du får kjent på hva det er uten det store rosa bruset som et slør over enhver klare tanke!!?

Skrevet

Både han og jeg skjønner på en måte at det er stor sannsynlighet for at det blir oss en dag.Men,har bestemt meg nå for å kutte ut kontakten litt med han.Å fokusere på familien min som betyr noe for meg.

Det er jo det at jeg er redd for at vis det skulle skje at vi blir sammen igjen,at det da ikke er så rosenrødt lenger.

Redd for å ta feil valg,og redd for å risikere det trygge og fine forholdet jeg har med en fantastisk mann!

Å ja,han fortjener virkelig ikke dette,derfor er det så utrolig vanskelig.

Skrevet

Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men ikke bry deg om de sure, bitre grinebiterne her inne som skjeller deg ut og dømmer deg.

Er nesten i samme situasjon selv: Håpløst forelsket i eksen min, men er gift og har to barn(2 år og 1 mnd.) med en jeg ikke tror jeg elsker engang - vi er mer som to gode venner som bor sammen.

Han jeg er forelsket i gjør meg lykkeligere enn jeg trodde var mulig, og ufattelig ulykkelig siden det aldri kan bli oss.

Likevel vil jeg fortsette å treffe ham når jeg kan, hvilket er veldig sjeldent da han bor i USA og jeg her. Har ikke dårlig samvittighet, man har bare ett liv og man får de de små øyeblikkene med lykke man kan få.

Skrevet

Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men ikke bry deg om de sure, bitre grinebiterne her inne som skjeller deg ut og dømmer deg.

Er nesten i samme situasjon selv: Håpløst forelsket i eksen min, men er gift og har to barn(2 år og 1 mnd.) med en jeg ikke tror jeg elsker engang - vi er mer som to gode venner som bor sammen.

Han jeg er forelsket i gjør meg lykkeligere enn jeg trodde var mulig, og ufattelig ulykkelig siden det aldri kan bli oss.

Likevel vil jeg fortsette å treffe ham når jeg kan, hvilket er veldig sjeldent da han bor i USA og jeg her. Har ikke dårlig samvittighet, man har bare ett liv og man må ta de de små øyeblikkene med lykke man kan få.

Skrevet

anno 23:24: Og hva med mannen din? Synes han det er greit? Er det greit å ha noe sånt skjult for sin egen mann?

Jeg er overhodet ingen grinebiter! Ville bare aldri ha ført min mann bak lyset på den måten (uansett hvor mange brennende følelser jeg skulle hatt!).

Skrevet

Føre han bak lyset? Jeg er faktisk en god mor, og ekteskapet vårt er harmonisk uten de store kranglene. Hadde ikke brydd meg om han fikk seg en elskerinne, jeg ser på ham som en god venn.

Skrevet

til anno 23:36: da er det kanskje på tide å si til ham at du synes det er greit om han har en elskerinne og at du allerede har funnet din!? Er ahn enig er jo alt i den skjønneste orden, men s ålenge han er uvitende så ja... da forer du ham bak lyset!!

Skrevet

men veit HAN at du ligger med x'en din da? Herregud! latterlige kjerringer! Ta opp temaet, og se om dere fortsatt lever i et 'harmonisk' ekteskap, som du så fint kaller det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...