Gå til innhold

Jeg har for mye fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil det egentlig si?

Er det gale og ha for masse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det kan visst gi grunnlag for en eller flere diagnoser/avvik.

Men jeg har begge ganger hatt mye fostervann, uten at det har vært noe galt av den grunn :) Jeg fikk bare beskjed om de hadde god plass :)

Skrevet

jeg er i uke 33, var hos føden i går kveld for jeg har kjent så lite liv.

Og da var hjertesalgene oppi 190 på lillegutten, so dei tok ul av meg og såg jeg hadde for mye fostervann, og junior var litt liten.

ska inn igjen om 2 uker.

HI

Skrevet

Det kan være galt, men det kan også være ok. En slektning av meg hadde for mye fostervann, og fødte en jente med en mild form av Down Syndrom. En bekjent av meg hadde også for mye fostervann, og fødte en jente som fra fødselen av har vært plaget med lungene, har sluttet å puste flere ganger, og vært innlagt på sykehus mesteparten av livet sitt.

Men jeg kjenner en annen jente som hadde for mye fostervann, og hun har en frisk og rask ettåring :)

Skrevet

For mye fostervann behøver ikke bety noe.

Men sammen med vekstavik er det kanskje ikke så bra.

Skrevet

neida det går så fint. jeg hadde mase fostervann, men hos meg var ikke gutten festet når vannet giukk så jeg måtte ligge å vente på sykebil når vannet gikk!

gutten er nå en aktiv krabat på 11 mnd

Skrevet

Mye fostervann er ofte i en sammenheng med brokk, men det trenger ikke være noe alvorlig. Min bror hadde pungbrokk, mamma var redd på forhånd at det skulle være noe verre siden det var dobbelt så mye fostervann som normalt, det forsvant av seg selv etter noen uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...