Gå til innhold

Noen her som har erfaring med dressene til Europris??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe, de så helt greie ut, og ikke minst rimlige. Det er til barnehagebruk.

Men så tenker jeg, blir de veldig varme i den? Har en veldig aktiv gutt, så må tenke litt på det også.

Har brukt reima tidligere, men synes det faktisk blir voldsomt dyrt i lengden.

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Har en tynn vår/høst dress til eldste jenta nå fra europris...

Den fungerer veldig bra, men er jo ikke vanntett da...men lett og behagelig:)

Skrevet

Vi har hatt vår/høst dressene derfra og de har vært veldig bra. Aldri prøvd vinterdressene, men jeg kunne nok ha prøvd. Har kjøpt dress til 99kr på Obs som har fungert veldig bra, og eneste som hun ene holdt seg varm i uten å bli klam. (hun hadde også reima men kan ikke skryte så mye av den for å si det slik. Ungene selv syns den burde ligge på hytta som reservedress så det sier vel sitt) Jeg har varmt barn.

Skrevet

Vi har prøvet høst/vår dressen til vor aktive gutt :-)

Vi brukte den under en uke, før jeg måtte reise og kjøpe en Reflex dress. Han var gjennemvåt av svette.

Vi har kjøpt Mikk Line vinterdress de siste årene, utrolig slitesterk!! god passform og billig :-)

(ser at mange selger nye Mikk Line på Finn)

Skrevet

Ikke brukt vår/høst dressene, men vurderer å skaffe en.

Vinterdressen synes jeg er grei. Har brukt den på våte vinterdager mtp gummien på dressen, og den har fungert fint. Har en til denne vinteren og.

Og vesla har vært tørr, god og varm,.

Skrevet

Hadde i fjor til begge barna, var kjempefornøyd :-)

Skrevet

Hva koster vinterdressene på Europris?

Skrevet

Når jeg kjøpte i fjor til snupp så var det slik pakke med fleccdress og vinterdress i sammen til kr 400.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...