Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg snakker ganske ofte med mannen min i telefonen (4-5 ganger om dagen) og sier alltid "glad i deg" når jeg skal legge på. Dette har da ført til at jeg hele 3 ganger (!) har slengt på et "glad i deg" til feil person. Ene var til en kompis, og det var forsåvidt ikke så pinlig. Kunne sikkert godt ha sagt det til ham og ment det. (det var bare ikke meningen der og da) Den andre var til svigerfar som bare svarte "ehhh....glad i deg også" Den tredje var (og jeg gremmes faktisk fortsatt selv om det er mange år siden) fastlegen min. HAHA... han bare "hva?" "eh, nei, sorry, jeg trodde jeg snakket med mannen min" (haha, ja for det hørtes jo smart ut) Han sa bare "okei...." Tok laaaaaang tid før jeg turte å oppsøke lege igjen ja. hehe
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 hahaha fastlegen av alle ting! =) Jeg hadde det samme med søstra mi. Sa alltid gla i deg. Så hadde jeg en skolevenninne som hadde samme navn som søstra mi. Klarte faktisk en gang, i det hun går av bussen, å si "gla i deg, vennen." Hadet! Litt flaut da vi gikk på videregående og ikke var såååå nære venner, men hun så ut til å ta det fint. =)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Kalte læreren min for mamma en gang på barneskolen;)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Holdt på å kysse barnevakten en gang jeg....jeg skulle på jobb og barnevakten (en kamerat av samboeren min) kom rett før jeg måtte dra, så jeg var litt stressa. Så når han sto der med babyen i armene og jeg skulle si hade holdt jeg på å kysse ham av "gammel vane", er jo sånn jeg var vant til å si hade til baby og samboer:)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Hehe.. Jeg sitter alltid med hånda på låret til samboeren når vi kjører bil, og når jeg sitter på med andre må jeg virkelig ta meg sammen for ikke å spontant begynne å beføle dem..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Jeg kalte læreren min for pappa jeg, en lærer som jeg ikke kunne fordra og som jeg alltid var "frekk" med. Da var det ekstra pinlig å rope pappa til han forran hele klassen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå