Gå til innhold

Melk nå?


Rød -80

Anbefalte innlegg

Er det virkelig mulig, merket i natt at det var en våt flekk i senga, i bryst høyde. Når jeg våknet opp i dag tidlig var det tydelig to runde, stive flekker. Har aldri opplevd noe lignende, men kan ikke skjønne annet en at dette må være råmellk. Synes det er vel tidlig, er jo enda 3 og en halv måned igjen til termin,

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

På onsdag våkna jeg også med våt flekk i senga. Tror det kan forekomme ja. Jeg får hvit fløteaktig veske ut fra det ene brystet når jeg klemmer.

Jeg er andre gangs og tror kansje det er det?!? At man har hatt melk før liksom..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melk allerede i uke 13. Snakket med jordmor, og Det er helt normalt. Ble jo litt overrasket da... det har gått hardt på amme innlegg siden det :) har ikke gjordt noe for å stimulere til mer melk. Men det som kommer, det kommer. Da vet man ihvertfall at kroppen fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det altså ikke bare meg. Får se det positive i det, forhåpentligvis har jeg nok melk når minien endelig er ute. Men rart er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ett par våte merker i bh'n flere ganger ja. Kom vel for første gang for over 1mnd siden.. Nå i helga våkna jeg faktisk av at det rant..Måtte jo opp å hente no å tørke det med. Første gang jeg har opplevd at d kom så mye! Håper bare at det er noe råmelk igjen til ungen kommer, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme greia her. Nå tror jeg jammen det skjer hver kveld, Og det er første gangen jeg er gravid, så har ikke noe med tidligere fødsler å gjøre.

 

Hvorfor skal man ikke klemme ut noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi skal ikke klemme ut noe fordi den første melken (råmelken) er den feteste og beste for baby'n.. det som kommer ut får bare komme ut, et lite overskudd bare :)

 

Hadde det slik i forrige svangerskap også og det var ikke noe problem med å ha nok melk... heller det motsatte :) Måtte til slutt få tabletter for å stoppe melkeproduksjonen.

 

En ting som er viktig å huske på med tanke på årstiden som kommer er å holde de tørre og varme når en er ute... lett å få brystbetennelse... ikke godt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...