Gå til innhold

endel rosa utflod i dag, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag av at det var litt mørk rosa utflod i trusa, og det bare fortsatte hele formiddagen da jeg tørket meg etter dobesøk og det var i truseinnlegget, hadde og skikkelig stikkninger nederst på magen der hodet til babyen er. hatt dette et par ganger før, men ikke så mye som denne gangen. det ga seg etterhvert, samme med stikkningene.

har ikke hatt noe sengekos som kan ha gjort det, ikke noe annet spesielt i går heller.

er forresten i uke 35+4 nå.

takker for svar viss det er noen som veit:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke vissta bedre så ville jeg sagt du skulle ringen føden! Hehe!

Er ikke dette tegn på at fødsel nærmer seg fort? Har iallefall hørt det av jordmor siden slimpropp gikk hos meg, og da sa hun jeg skulle være obs på rosa utflod som er tegn på at ting begynner å skje.. :)

Skrevet

takk for svar:)

uff da, ikke si at det kan være tegn på at fødselen nærmer seg..hehe....hadde ikke noe sånt med jenta mi, så er litt usikker. jeg er av den typen som alltid skal se ann ting..hehe...og jeg har kjent masse liv i dag så er ikke noe bekymret, men fortsetter dette så får jeg ta kontakt med føden, skal uansett til jm på tirsdag, får høre med henne da:)

Skrevet

Jeg har også latt det gå ganske lang tid før jeg har kontaktet noen, mannen sier jeg er alt for sikker på at kroppen gjør alt riktig:p

Men hadde jeg hatt de symptomene du nevner ville jeg ikke tenkt på noe annet enn å ringe føden - bare for å høre hva de mener. For det hørtes litt mistenkelig ut ;)

Skrevet

Jeg ville ringt føden å forhørt meg! I startfasen av fødselen min sist, hadde jeg akkurat det samme :) Det skader ikke ta en telefon.

Masse lykke til, og hold oss oppdatert da :)

Skrevet

I og med at du "bare" er i uke 35, ville jeg ihvertfall ha ringt. Det går bra dersom babyen kommer nå, men den vil jo betegnes som prematur. Ikke for å skremme deg jeg sier dette, men jeg synes ikke terskelen for å ringe føden på død og liv skal være så høy :)

Skrevet

Hun er jo 35+4, så det er jo såvidt h*n ville vært prematur da :-)

og streng tatt er jo h*n moden også.

Men enig i å ta en tlf :)

Skrevet

jeg skal se det ann til i morgen, begynner det med det samme da skal jeg ringe:) den har et sabla liv i magen i kveld og..hehe...er ikke bekymret hvis den skulle komme nå, selvom den vil kalles prematur, men kan godt være inne litt til da, da den i utgangspunktet er litt liten fra før av, har vært på vekstkontroller. men jeg skal holde dere oppdatert jeg hvis det skulle skje noe:)

ha en god kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...