Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Er så matlei om dagen, og har ikke peiling på hva jeg skal lage. Hva pleier dere å ha til middag i ukene ? Og hva synes dere er best som helgekos ?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Beste råd er å bruke lørdagen på å stå tidlig opp, en enkel havregrøt til frokost og så raskt hus og hagearbeid før lunch.Ikke spis noe snop, drikk bare vann. En enkel suppe til lunch. Deretter tar du en lang tur i skogen, minst 5 timer. før du kommer hjen og lager en god hjemmelaget pizza eller nesten hva som helst annet. På dette tidspunktet har man gjerne lyst på hva som helst ;-) Ellers anbefaler jeg enkle retter om du er matlei. Ikke gjør det innviklet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Takk for tips Hørtes ut som en veldig fin dag, men med mitt energinivå akkurat nå, ser jeg ikke helt at det sker Hehe, er gravid og veeldig dårlig om dagen...Kanskje derfor jeg har dårlig matlyst også...Men uansett et tips jeg skal ta med meg til nestemann er ute av magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå