Gå til innhold

er rødvin noe man vender seg til og like?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns det smaker så drit!

men syns det høres så utrolig koselig ut og bare kunne ta seg ett glass rødvin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VENNER seg til Å like..

Ja, det er det.

Skrevet

da tenker jeg akkurat som deg!synes det smaker dritt men synes også det høres så trivelig ut å dele en flaske vin med samboer...

er 30 år og hater fortsatt vin...lurer på om det er noe håp...:)

Skrevet

Jeg liker rødvin, men klarer ikke hvitvin. Det er individuellt. Har inntrykket at når det kommer til rød og hvit er det mange som er enten eller. Noen er rødvinsmennesker og andre hvitvinsmennesker. Noen tar seg heller en øl. Det er vel helt greit at folk er ulike. :)

Skrevet

Jeg har vennet meg til å like det. I hvertfall noen typer. Tunge og fyldige rødviner klarer jeg ikke drikke å nyte skikkelig enda (det kommer seg), mens lette og fruktige rødviner kan jeg gjerne nyte til god mat eller bare for kos. Be de ansatte på vinmonopolet om hjelp til å finne "nybegynner" viner til deg, og drikk de til mat i starten, så skal du se at du venner deg til dem :-)

Skrevet

BEKLAGER så mye! for at jeg skrev feil.

har dessverre en sykdom som gjorde at jeg ikke klarte og følge med på skolen. Men siden du svarte på spørsmålet mitt, så har du skjønt spørsmålet mitt. så hvorfor kverulere sånn?

Skrevet

oki takk for det. hehe.

har prøvd flere rødviner, men jeg er nok kaffe baylis person.

eneste av alkohol jeg liker. rødvin høres såååå koselig ut. hvertfall nå på høsten med koselige tv program, fyr i peisen og stearin lys.

Skrevet

Få tak i en lett og mild rødvin og så spiser du litt mørk sjokolade til. Det kan gjøre det til en helt annen opplevelse for deg. Kanskje får du den høstkosen du ser for deg. :)

Skrevet

Anno 20:07 her

Ja, det ER koselig :-) Men det er virkelig en jungel der ute i viner, kan være du har vært maks uheldig med de du har smakt også. Dessuten er det kjempestor forskjell på å drikke rødvinen "bar", og det å drikke den til et måltid. Sammen med f.eks biff smaker vinen helt anderledes enn når du bare drikker den uten noe til. Spør om hjelp du, de ansatte kan helt sikkert veilede deg på både hva som er lett å venne seg til, og hvilken mat du helst bør drikke den til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...