Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Det er vel et tegn på at noe er galt i forholdet når man kvier seg til helgen fordi mannen er hjemme....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Huff, det er vel på tide å gå videre... Men det er ikke så lett....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Hei HI Er du meg? hehe, altså jeg kunne skrevet akkurat det samme:) Bare vi ser på tv sammen så irriterer han meg! Hvorfor er du lei din mann da?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Han får meg til å føle meg mindre verdt, han skryter aldri av meg eller noe jeg gjør, jeg kan ikke være meg selv med ham, og det er vel helt motsatt av hva en ektefelle skal gjøre. En ektefelle skal være en du rømmer til når resten av verden går i mot deg, ikke omvendt. )
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Huff da..er du flink til å gi han komplimanger da? Her er det vel manglende kommunikasjon fra hans side som gjør at jeg til slutt blir så lei av hele mannen at jeg verken orker å høre på han eller se på han..og ikke være nær på noen måte. Jeg sliter med mine ting, han med sine..jeg er uansett bare lei.. Han er en god pappa, snill og grei..men veldig tung..vi har pratet om vær og vind i 6 år.. Han støtter meg da, men prater liksom aldri om seg selv..er heller ikke ydmyk...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Nesten som jeg skulle sagt det selv:P Men jeg elsker mannen min. Men han snakker alt for MYE, og om ting jeg bryr meg døyten om i tillegg skal han fortelle alle andre rundt seg også så ofte jeg får høre samme historie 50 ganger ekstra. Han har vel litt dårlig sosiale antenner når han ikke helt kan se at ikke ALLE vil høre om hans intresse:P og fortelle ting som har hendt når di var ute og kjørte på disse bilene(nitro biler og elektriske biler) Og han bryr seg lite om hva andre vil snakke om eller fortelle. Jeg prøver og fokusere på det positivet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Ja, jeg har vært flink til å gi komplimenter, men merker at jeg har blitt litt mer smålig i det siste, og heller påpeker de negative tingene, fordi det er det han gjør med meg.. Vi snakker også mest om vær og vind, umulig å føre en dyp samtale med ham. Han er også nokså uinteressert i min familie og mine venner, og husker ikke hvem som er hvem, og hvem som har opplevd hva.... Så da gidder jeg heller ikke forsøke å fortelle noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Rekker opp hånden jeg også... Absolutt ALT han gjør irriterer meg..vi snakker ikke sammen og når vi gjør det, så er det surmulig, kjefting o.l. Men har er en god far til sønnen vår... Elsker han ikke mer heller, ikke tiltrukket av han heller. vært sammen i 11 år og kan trygt bruke den gamle kllisjeen om at vi har vokst fra hverandre...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #10 Skrevet 17. september 2010 Er det fler av oss? Jeg er så "heldig" at vi bor i hver vår del av en tomannsbolig. Ser han aldri etter at barna er i seng, men er jo litt kjedelig å sitte alene her hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 Jeg tror at vårt ekteskap hadde fungert helt utmerket dersom vi kunne bodd hver for oss - og bare datet ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå