Gå til innhold

Hva er det største/beste du noengang har vunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å høre om folk som har vunnet i noe. Det er så fantastisk at det går ann, bare sånn plutselig og uten (som oftest) å ha gjort noe veldig spesielt for det.

Så hva har du vunnet?

Jeg vant et fenalår en 17.mai da jeg var liten på å gjette hvor mange erter det var i et glass. det var det beste! Hele familien var lykkelig, vi hadde nemelig ikke tatt oss råd til det det året:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamlekjæresten min ringte meg en gang jeg var på fest og fortalte at han hadde vunnet et cruise på NRK's påskenøtter. Jeg ble helt spinnvill, jublet og fortalte det til alle som var på festen, spanderte drinker osv.

Ble litt skuffa da jeg neste morgen skjønte at han hadde vunnet et termo-krus...

Skrevet

Jeg hadde aldri vunnet noe, før jeg møtte mannen i mitt liv og fikk lyst til å prøve å vinne noe til han. Har nå vunnet en cd til han, en broompakke med skjorte, nøkkelring og caps, og en stor ck parfyme. Alt det siste året. Ganske så deilig følelse ja, spesielt når det gleder noen andre også! :)

Om noen vet om noen konkurranser som går nå, så skriv gjerne om det!

Skrevet

Vant en sykkel da jeg var åtte år. Jeg ble så innmari glad :-D Tror ikke jeg har vunnet så mye etter det gitt...

Skrevet

Sånn bortsett fra stygge duker på basar, så vant jeg konsertbilletter til Rammstein engang. Måtte sende inn sms med navnet på det nyeste albumet deres. Kanskje jeg vant fordi jeg stavet det riktig? Hehe

Ble så glad da jeg vant billettene at jeg løp skrikende rundt i huset. Nei, jeg var ikke 17, men 27! :P

Skrevet

jeg og xn vant 70 000 i lotto det var stas...ingen trodde oss da for brevet fra norsk tipping kom 1.april hehe

Skrevet

Beste jeg noengang har vunnet var vel fruktkorg på basar en gang, var vel rundt 10 år. Vi sikla alltid på alle de lekre fruktkorgene med masse spennende frukt og godterier oppi. Var ikke så stas når jeg fikk den korga uten godterier og bare vanlig frukt som epler og bananer oppi....

Skrevet

Var rå på å vinne på basar, tombola og loddtrekkninger når jeg var liten. Men vinnerlykka forsvant når jeg begynte å levere lottoen, en og annen hundrings bare.

Men for to år siden, på 17.mai var vi på tilstellning på ungdomshuset og de hadde utlodding. Vi lo litt av premiene for det var litt ymse "kvalitet". Så viste de frem en stor, deilig, knallrød røykelaks på over kiloet, og jeg sa spontant "den er min", og jaggu, tre minutter etter ble den trukket ut, på meg! =))

Skrevet

Hadde kryssord dilla i 2006.Kjøpte hjemmets påskekryssord blad og sendte inn løsninger KUN på impuls.Har aldri giddet å sende inn ellers.Gikk noen uker så fikk jeg en sms fra toll gods om en pakke...Tenkte det var feil mld siden jeg ikke hadde bestilt noe.Ble oppringt en uke etter med beskjed om at jeg måtte hente anlegget mitt. Fant ut etter mye om og men at jeg hadde vunnet det aller nyeste phillips anlegget på markedet med en pris på 3900 kr =D Kjempe gøy siden vi hadde sprengt høytalerne på det eldgamle for lenge siden....

Skrevet

jeg vant en mikrobølgeovn- da var jeg 11år;)

Skrevet

jeg vant 10.000 kr på danskebåten! på de spille automatene.

hadde satt på 200 kr. når det var rundt 70 kr igjen, orka jeg ikke mere. herregud noe så kjedelig. så trykket jeg på sats. så bare blinka hele maskinen. :D

Skrevet

Jeg vant nettopp en Easygrow vognpose fra Easywalker til en verdi av 1999,-

Hadde ingen anelse om at jeg var med i en konkurranse engang, så ble rimelig overasket.

Viste seg at jeg en eller gang har registrert meg på babyverden.no, og hver mnd har de trekning der medlemmene kan vinne diverse premier.

Skrevet

1 million på flaxlodd i 2008.

En Hummel kjeladress til sønnen min på nette i fjor.

Bærbar pc på mega quiz på tvnorge for noen månder siden.

Alle sier jeg har gullhår i ræva, og det skal jeg vere ening i.

Nyte det so lenge det varer :)

Skrevet

vant mange tegnekonkurranser som liten. Vant 2 filmer med mummitrollet og en gang vant jeg 16 pakker med kinderegg (altså 48 kinderegg) hehehe det er det RARESTE jeg har vunnet..

men det største for meg var da jeg vant en reklame-tegnekonkurranse med pepsi/spice girls

Vant 5 store postere på ca 1x1.5 meter. En med hver spice-jente på hehehe.

DET var kult å dekke veggene med på rommet mitt!

Skrevet

Jeg vant 1 premien i et lotteri for 31 år og 9 mnd. siden. Det stod blant meg og noen milliarder andre...

Det var nemlig jeg som var den raskeste sædcella igjennom egget! Hurra!

Og så vant jeg et annet lotteri for nøyaktig 31 år siden. Jeg er en blant 6 milliarder (eller er det mer) på jorden og er så heldig å vokse opp i et land som norge :-)

Skrevet

Jeg vant en gedigen kringle en gang, sikkert en meter bred. Godt vi hadde barnevogna å balansere den på på vei hjem.

Skrevet

Vi var i dyreparken i Kristiansand i fjor, og gikk rundt på tivoliet der. Da vi gikk forbi "andedammen" sa jeg til mannen min at jeg ønsket meg en sånn stooooor and. Han gikk rett bort, gav mannen 10 kr og fisket rett and på først forsøk :) Var rimelig fornøyd da ja...

Måtte drasse rundt på den digre bamsen hele dagen...ikke fullt så gøy...

Ellers har jeg ikke vunnet annet enn kaffiposer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...