Gå til innhold

Middagsglass


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurer på om det er noen som fortsatt gir middagsglass enda?

Her får guttungen middag i barnehagen 2 dager i uka. Så prøver jeg å være flink til å lage middag de andre dagene. Men innimellom hender det seg at jeg gir han middagsglass hvis jeg dropper middagen selv (er alene så det er bare oss to å lage middag til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte et helt brett med 1 års middagsglass i ferien i Sverige. Mesteparten står i skapet enda. Poden vil ha det samme som oss. Dersom vi nå gir glass, så er det mest fordi han er sulten før middagen er ferdig. Men det skjer relativt sjelden for tiden da at vi gjør det...

 

Synes du bare skal gi han glass jeg dersom det passer seg sånn. Er god næring i den maten og mange av glassene har jo god smak :) Sånn bortsett fra de 6mnd glassene som er nesten smakløse. Men det er jo heldigvis ungene som skal like det da :)

 

Man skal hvertfall ikke synes det er dumt med middagsglass nå. Tidsklemma (eller noe annet...) tar noen og enhver fra tid til annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager får han det, ofte om vi skal spise litt seint, de dagene han er sulten før maten er klar, eller om vi er ute og han blir sulten. Men de fleste dagene spiser han det vi spiser!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får han det vi skal ha, mandag-torsdag og søndag. Hvis han ikke liker det vi har får han selvsagt middagsglass. Fredag og lørdag har vi kjærstemiddager etter han har lagt seg, så da får han enten nedfryst hjemmelaget middag eller glass, avhengig av hva vi har og om jeg husker å ta opp fra fryseren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten her liker ikke middagsglassene lengre. Er bare vår mat som teller nå. Han er som regel en storspiser, men om vi prøver å gi han middagsglass spiser han maks et halvt glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knerten her liker ikke middagsglassene lengre. Er bare vår mat som teller nå. Han er som regel en storspiser, men om vi prøver å gi han middagsglass spiser han maks et halvt glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...