Kari-mor :) Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg får alltid kviser eller rød utslett etter barbering nedentil, er det noe jeg kan gjøre for å hindre dette?
Ugl@ Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Helt nytt blad helst, barber med hårene, bruk hudvennlig såpe eller gel, skyll, klapp tørt og gå over med gjerne ansiktstoner etter faktisk, eventuelt remedia beregnet for intim barbering som "efterbehandling". Fin og uten prikker blir jeg i hvertfall ;-)
Miss Foster Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Knus et par aspiriner og bland de med vann slik at det blir en litt kremaktig konsistens. Smør det på stedet du barberte deg ei stund/over natta - da slipper du kviser. I hvertfall er det det en del spanjoler påstår, og de har mange utrolig gode kjerringråd. Har ikke prøvd den selv enda, men har planer om det )
Villa Perlesukker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Enig med Ugl@. Jeg bruker forresten også alltid å smøre på balsam etterpå. Har aldri røde prikker. MEN har jeg en gang brukt et gammelt blad så får jeg også prikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå