Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Når det gjelder spesielle møter for deres felles barn , lar dere den nye dra istedet for dee selv eller syns dere det er ok om eksens nye samboer drar på møtet istedet for eksen? Altså om dere eller eksen ikke kan?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Kommer an på hvilket møte det er. Men om den som møter kjenner barnet og er i stand til å svare for det/alle involverte, OG gi referat til resten av familien, så hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Jeg er "den nye", og jeg har dratt på møter i stedet for far... Vet ikke om "biomor" synes det er ok, men hun drar aldri på slike møter selv. Konferansetimer synes jeg foreldrene skal dra på selv, når det gjelder barnet personlig, og ikke bare info for en gruppe.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Det er foreldremøter/konferansetimer
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Dersom verken bio mor eller far kan er det jo bedre med ste mor/far fremfor ingen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå