mariabee Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 hva kan det komme av? er 29 uker på vei, snart 30. Har hatt disse smertene med jevne mellomrom de siste fem dagene. Blir bare verre. Ekkel verk ca fra der bh bak på ryggen er og nedover
☆septemberbarn☆ Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Hadde akkurat det samme for et par uker siden. Hos meg trodde de det var en UVI eller nyrebekkenbetennelse. Fikk pencillin. Hm, tror kanskje du burde snakke me lege/jm hvis det ikke gir seg. God bedring i allefall.
mariabee Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 har nettopp fullført en pencilin kur for bronkitt. men nå har halsen og hosten blitt enda verre igjen, så forstår ingenting:( Er dessuten hoven og sår nedentil, litt hvitt. Om det kan komme av pencilin kuren.. kjedelige greier:(
smilla73 Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 at du er hoven og sår og litt kvit nedentil høyrest veldig ut som ein soppinfeksjon. Det er ikkje så rart sidan du nettopp har tatt penicillin, den kan ta knekken på dei gode bakteriane i skjeden/slimhinnene, og når dei blir borte får soppen fritt spelerom. Sikkert lurt å sjekke med lege, men det er ganske enkelt å behandle med Canesten eller Pevaryl (salve og/eller stikkpiller alt etter om det er utanfor eller inne i skjeden). Hadde nettopp litt av det samme og jm anbefalte å ikkje "vente det ut" til etter fødsel, for om ein er sår under fødselen aukar det faren for rifter :-S
smilla73 Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 ps åja no såg eg at du har ganske mange veker igjen til fødsel... endå større grunn til å gjere noko med det jo før jo heller :-)
mariabee Skrevet 18. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2010 får eg den type medisin uten resept forresten? Ja ser ikkje for meg å føde med ditta styret gående såre greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå