Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg gikk på dem tidligere, men nå fins de ikke lengre. De passa meg ypperlig, ingen bivirkninger. Noen som har bytta til noen andre, hvem ligner mest liksom?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Jeg ble anbefalt Loette, og var bra den,ingen bivirkninger for min del hvert fall. Jeg brukte også trionetta før.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 aldri hørt om den før, men skal nevne den for legen neste gang jeg skal. Jeg har prøvd Diane tror jeg det var, men den ble jeg kvalm av
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Jeg brukte også trionetta før. Da de ble borte gikk jeg automatisk over på Loette. Har vært veldig fornøyd med dem. Ble gravid med en gang jeg slutta på de. Nå etter fødsel har jeg fått Cerazette,og er spent på om det kommer bivirkninger av de...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg har prøvd Cerazette, men de var heller ikke bra for min del, hadde så mye mellomblødninger atte:( Jeg får prøve meg på Loette da:) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå