Gå til innhold

Trenger råd ang forholdet til en "venninne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere latt en venninne som tappet dere for energi og som barnet deres ikke trives sammen med, passe barnet i stede for sfo, for å spare penger(hun vil ikke ha bet.men skulle selvsagt ha fått en påskjønnelse) når/om økonomien var stram?

Har en slik venninne som nå er veldig skuffet for at vi har jenta vår i sfo i stede for hos henne. D har skjedd mye oppgjennom årene som egentlig skulle tilsi at vi ikke burde ha hatt noe med hverandre å gjøre, men vanskelig å bryte et vennskap også. Ja jeg skylder på henne her for i følge hennes væremåte er d kun andre som har feil og klarer aldri å innse at hun ikke er feilfri. Setter venner opp mot hverandre da hun ikke tåler at andre har de samme vennene som henne blant annet. Jeg er ikke feilfri altså så d er sagt.

Vi bor i samme bygd hvor vi er oppvokst men jeg/vi kjenner ikke så mange ennå påa flere år andre steder, men d holder på å bedre seg men kjenner meg litt ensom ennå da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde satt trivselen til barnet mitt tilside, for å tilfredsstille ei skuffet venninne og spare noen kroner.

Skrevet

Barnet er desidert det viktigeste i denne saken.og her er det sfo som tydeli er det beste for barnet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...