Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg husker at gutta i min oppvekst snakket om våtedrømmer, og har så vidt hørt om det på helsestasjoner og slik. Men når er det normalt å få dette? Noen som vet om det er vanlig at gutter på 7 har slike "uhell", eller er det noe tidlig å ha???
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Er han kommet i puberteten allerde? De må være kommet i puberteten før de er i stand til å få utløsning.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Det trodde jeg også. Men så mener jeg å huske at noen gutter kunne oppleve dette før. Og at det var uten å ha blitt noe opphisset av noen drøm eller slik. Min sønn "tisser" på seg noen netter. Men det er ikke urin. Så da lurer jeg. Og blir litt bekymret. Ingen som har hørt fra kompiser eller opplevd dette selv med sine barn??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Er det virkelig ikke noen andre som vet noe mer rundt dette tema?? Blir engstelig jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå