Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 http://www.kjendis.no/2010/09/17/kjendis/marianne_aulie/twitter/helle_vaagland/13434151/ Tøft av henne. Hva syns dere om en slik naturlig kropp da? Er det ikke slik de fleste av oss voksne kvinner faktisk ser ut?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 tøft gjort! endelig kommer vanlig normale kvinnekropper på trykk, det er det ikke ofte man ser!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg synes det er penere med kropper som bærer preg av et aktivt liv og trening. Det gjør ikke den kroppen der. Den er ikke stygg, men jeg ville ikke vært stolt av å vise frem en kropp som det. Jeg er 37 år og gravid med mitt 3 og siste barn, og bruker ganske mye tid på trening og sunt kosthold. Det betyr ikke at jeg ikke kan kose meg. Kvinner på over 30 må jobbe litt for å ha en sunn og fin kropp. Marianne Aulie har en flott kropp selvom hun er litt i tynneste laget. Jeg synes kroppen min er mye finere enn hun på dette bildet. Men det kunne aldri falle meg inn å knipse et bilde av den og legge det ut slik....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Vaagland ser bedre ut enn Aulie. Aulie er skinnmager og tilgjort, Vaggland er en sunn frisk kvinne med former.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Man viser god humor og selvironi når man legger ut bilder slik Vaagland har gjort. Og det er sexy synes både min mann og jeg!!! Å stå og kroppe seg slik Demi Moore og Marianne Aulie har gjort blir bare teit!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 beklager altså, men jeg kan ikke sammenligne meg med hu. hu er jo feit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå