Gå til innhold

gjøre samboer sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ikke sjalu akkurat, men vil at han skal kjenne at jeg faktisk ikke er så avhengig av han selv om han tror det. Hmm..Er vel egentlig det også, men vil at han skal slutte å tro det. Noen som skjønner hva jeg mener? Og hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voks opp og slutt å oppfør deg som en fjortenåring.

Skrevet

Lev ditt eget liv, som om du IKKE har samboer.

Skrevet

Jobb med deg selv så du får mer tro på at du klarer deg uansett om du har denne mannen eller ikke. Sier ikke at du skal bli likgyldig til han, men at du jobber med å skape deg en indre trygghet der du vet at uansett så klarer du deg og faller ikke sammen.

Dette merker menn, og man blir straks mer attraktiv i deres øyne. De skjønner at de ikke kan behandle deg som de vil, at du ikke godtar alt, og at du ikke er avhengig av dem.

Hvordan skal du så gjøre det?

Begyn å skifte dekk selv, ordne regninger selv, gjøre ting for deg selv (trening, venninner, videreutdanning) - kort sagt skaffe deg ben å stå på.

Skjønner at det ikke var dette svaret du var ute etter, men det er dette som funker - både for deg og han.

All mulig flørting med andre, skape usikkerhet på diverse måter, er bare nedbrytende og kommer til å ødelegge for dere.

Skrevet

Takk:)

Det er faktisk kanskje litt av dette svaret jeg ville ha, jeg har ikke lyst å gjøre han sjalu i den forstand med flørting osv, vil bare at han ikke skal tro at jeg er her for bestandig uansett hva han gjør. At han kan få kjenne litt på at jeg faktisk ikke er så avhengig av han som han skal ha det til, at han kanskje ikke vet helt sikkert hvor han har meg hen..

Skrevet

Om dette er tilfellet, så har dere ikke noe fremtid..

Skrevet

men du må nok si det til han direkte, skrive det i et brev, evnt på speilet en morgen, hvis ikke kommer han ikke til å merke noen ting.. Er jo en mann vi snakker om her,sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...