Monajenten Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Bridge vil plutselig ikke åpne seg. De andre programmene fungerer men altså ikke Bridge. Har googlet litt rundt og ser at flere har problemer med det samme, men jeg klarer ikke å finne noen løsning. Er det noen som vet, eller evt. har en mann som vet? Har forresten mac.
Zitro Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Har du forsøkt å avslutte andre Adobe programmene forså å starte Bridge? Kanskje du har forlite minne til å kjøre alle programmene samtidig. Bridge fungerer fint hos meg...
Monajenten Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg har kjørt en omstart på maskinen og da lukker jo alle programmene seg, men jeg kan prøve igjen. Jeg har stor og relativt ny maskin så det er ikke noe mye på den. I tillegg har jeg jo kjørt flere av programmene samtidig tidligere, men det kan jo selvsagt være. Tusen takk for svar, det er ekstremt irriterende:-(
Monajenten Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2010 Ikonet hopper forresten bare én gang, og ikke mer. Det vil rett og slett ikke åpne seg.
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Prøv og opprett en ny bruker på datamaskinen. Logg den inn med den nye brukeren og prøv på nytt...
Monajenten Skrevet 17. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2010 Det var det jeg leste noen steder også, men hvis jeg oppretter ny bruker, blir det ikke et nytt "vindu" da, sånn at bildet snur seg og ingen av programmene er der, eller går det an å lage ny bruker på samme vindu? Hehe, bra forklart.
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Dette er bare for å teste om det er profilen til den brukeren du i dag har som gjør dette. Du kan alltids logge deg på med den gamle brukeren etterpå. Funker det med ny bruker, så er det noen feil med brukerprofilen til den eksisterende.
Monajenten Skrevet 17. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2010 Nå opprettet jeg ny bruker men det funket ikke der heller. Men alle de andre programmene (ps, ai, id osv.) fungerer jo, bare ikke Bridge. Hva kan være feil da? Herregud nå er jeg stresset:-s
Monajenten Skrevet 17. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2010 Kan jeg avinstallere bare Bridge og installere på nytt? Tror du det kan hjelpe?
Monajenten Skrevet 17. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2010 Jeg fant ut av det:-) Måtte finne Adobe updateren, og etter det fungerte det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå