Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Vi skal reise til Danmark og prøve inseminasjon der, og i forbindelse med det så skal jeg jo helt ikke drikke noe alkohol denne syklusen. Men, jeg har venninner som gjerne vil ha meg med på vindrikking, og jeg begynner å gå tom for unnskyldninger.....Noen tips? Ønsker ikke å si at vi skal forsøke denne måneden.....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 lat som om du drikker, men få servitør eller bestill drikke uten alkohol.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Blir litt vanskelig når vi skal drikke hjemme hos den ene venninna mi....:-/ HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Kjøp en hvitvinsflaske med skrukork, tøm ut vinen (evt få andre til å drikke den opp;)), fyll på utvannet eplejuice- og drikk av hjertens lyst!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg hadde kronisk urinsveisinfeksjon jeg de første 3 månedene av graviditeten...fnis.. det funket helt fint... gikk jo på antibiotika må vite... og kunne ikke drikke da...................
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Ja,jeg kan jo lure på meg in infeksjon av noe slag :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Ja, det er lurt helt til de vil smake på vinen min :-D Kanskje jeg kan bytte vanlig vin ut med alkoholfri?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Problemet er at "jeg går på antibiotika" er verdens mest brukte unnskyldning for ikke å drikke når man er gravid, og dermed skjønner alle automatisk tegninga om du påstår det.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Hehe, sant nok :-) Men mine venninner vet at vi ikke kan være gravide uten å ha prøvd inseminasjon, men ønsker jo ikke at de skal vite når det skal skje heller....Jaja, klarer vel å lure meg unna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå