Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Og i så fall: stempler dere ut først?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Ja, det inngår i stillingsinstruksen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 stemle ut? gammaldags... ja jeg onanerer i bhg.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Kan ikke huske å ha gjort det noengang. Er ikke så ofte jeg blir opphisset av å omgås små barn (barneskole) eller eldre (hjemmetjeneste)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Ja seriøst, ja jeg har onanert i arbeidstiden :-) Leser gjerne pornoblader også, kansje spesielt cupido da det er et interesant blad :-) Har hatt sex på jobb også,flere ganger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå